Vize İşlemleri ve Konsolosluklar Hakkında Bilgi

Yapı Kredi Asistans, vize alımı sırasında konsoloslukların istediği belgeleri, vize bilgileri ve konsolosluklar hakkında bilgi verilmesi ve danışmanlık hizmetini sağlar.

Sosyal Etkinlik, Kültür ve Eğlence Bilgisi

Bulunduğunuz ya da seyahat edeceğiniz yerdeki her türlü sinema, konser, müze, müzikal, bale, opera etkinliklerinden haberdar olmanızı sağlar, rezervasyonlarınızı yapar, biletinizi temin eder. Biletin gönderim ücreti kart hamili tarafından karşılanır.

Genel Bilgiler

Aşağıda dökümü yapılan iş kollarının Türkiye çapında, telefon numaralarını günde 24 saat, yılda 365 gün Yapı Kredi VIP Line'ı arayarak öğrenebilirsiniz:

Medikal Asistans Hizmetleri

Tıbbi Danışma

Yapı Kredi Asistanslık Hizmetleri, size 24 saat kesintisiz olarak Tıbbi Danışma hizmeti verir. Tıbbi bir konu için telefonla danışmanız halinde, size yönlendirilecek anlaşmalı doktorlar, aktarılmış olan tıbbi bilgilerin tümünü analiz ettikten sonra en kısa süre içinde size cevap vereceklerdir. Tıbbi danışma, tedavi eden doktorun yerini hiç bir zaman almaz. Sadece doktorun hareket alanını tamamlayabilir ve doktorla daha iyi bir diyaloğun kurulmasına yardımcı olur. Tıbbi aciliyet durumunda tıbbi danışma, acil durumla ilgili danışmaların verilmesinden ve acil tıbbi servislere doğru yönlendirmeden ibaret olacaktır.

Eve Doktor ve Ambulans Gönderilmesi

Ev içindeki kişilerden birinin rahatsızlanması sonucu, doktor veya ambulans gönderilmesini talep etmeniz durumunda
Yapı Kredi Asistans Hizmetleri, bulunduğunuz bölgeye en yakın yerden doktor veya ambulansı sizin onaylamanız doğrultusunda gönderecektir. Masraflar, kart hamili tarafından hizmet alınan kuruluşa ödenecektir. Eve doktor gönderim masrafları, ABONE’nin acil ihtiyacı olması durumunda yılda azami 3 defa 75 USD'ye kadar Yapı Kredi Asistans tarafından karşılanacaktır.

Eve Uzman Hemşire Gönderilmesi

Ameliyat sonrası veya hastalık sonucu evde bakım talep ettiğiniz durumda, bakım hizmetlerini sağlamak üzere bir hemşire sağlanacaktır. Ödeme, kart hamili tarafından hizmet alınan kuruluşa yapılacaktır. Solunum hastası, astım hastası veya oksijen gereksinimi söz konusu ise Yapı Kredi Asistans Hizmetleri, bu ihtiyacı evde karşılamak üzere, solunum terapisti veya hemşireyi, sizin talebiniz doğrultusunda evinize gönderecektir. Her türlü oksijen tüp ve cihazının kira yolu veya satış yolu ile temini, kullanım eğitimi verilmesi, çıkabilecek her türlü soruna anında cevap verilmesi sağlanacaktır.

Acil durumlarda İlaç Gönderimi

Bulunduğunuz yerde doktor tarafından yazılmış ve acil gereksinimi olan ilaçların bulunmaması halinde reçeteli olmak kaydıyla
Yapı Kredi Asistans tarafından durumun aciliyeti onaylandığı takdirde gerekli ilaç alımı ve gönderimini (gönderim tüm Türkiye’de ücretsizdir) üstlenecektir. İlaç masrafları kart hamili tarafından karşılanacaktır.

Anne Bakım ve Bebek Servisi

Yeni doğum yapmışsanız, Yapı Kredi Asistans Hizmetleri yardımcı olacak uzman kişileri, talebiniz doğrultusunda size gönderecektir. Sizin ve bebeğinizin her türlü sağlık ve bakımının sağlanması, anneye bebek bakımı ve beslenmesi konusunda gerekli eğitimin sağlanması, sarılık durumlarında fototerapi tedavisi uygulanabilmesinin sağlanması Yapı Kredi Asistans Hizmetleri'nin sorumluluğundadır. Ödeme, kart hamili tarafından hizmet alınan kuruluşa yapılacaktır.

Ev Asistans Hizmetleri

Dahili Tesisat Problemleri

İkamet edilen konutun dahili su tesisatının patlaması veya arızası (su saatinden musluklara kadar, su saati ve musluklar hariç olmak üzere) nedeniyle çözüm gerektiren problemlerde, Yapı Kredi Asistans Hizmetleri, bir tesisatçıyı sizinle anlaşmak üzere evinize yollayacaktır.

Acil tesisat servisinin işçilik ve materyal masrafları, olay başına en fazla 75 USD (Yetmiş beş Amerikan Doları) sınırına kadar ve yılda 2 defaya mahsus olmak üzere, Yapı Kredi Asistans Hizmetleri tarafından karşılanacak, bu meblağı aşan masraflar kart hamili tarafından karşılanır.

Elektrik Problemleri

Dahili elektrik tesisatında (sigortadan anahtarlara kadar, sigorta ve anahtarlar hariç olmak üzere) acil çözüm gerektiren problemlerde Yapı Kredi Asistans Hizmetleri, en yakın yerden bir elektrikçiyi evinize yollayacaktır.

Servisinin işçilik ve materyal masrafları, olay başına en fazla 75 USD (Yetmiş beş Amerikan Doları) sınırına kadar ve yılda 2 defaya mahsus olmak üzere, Yapı Kredi Asistans Hizmetleri tarafından karşılanacak, bu meblağı aşan masraflar kart hamili tarafından karşılanır.

Gaz/Elektrikli ev aletleri, (beyaz eşya vb.) ısıtıcı, havalandırma tesisatı, bu teminatın kapsamı dışındadır.

Camcı Gönderilmesi

Herhangi bir nedenle camlarınızın kırılması durumunda Yapı Kredi Asistans Hizmetleri, en yakın yerden bir camcıyı yollayacaktır.

Cam değişmesi için yapılacak işçilik masrafları 75 USD (Yetmiş beş Amerikan Doları) sınırına kadar ve yılda 2 defaya mahsus olmak üzere, Yapı Kredi Asistans Hizmetleri tarafından karşılanacak, bu meblağı aşan masrafları kart hamili tarafından karşılanır. Limiti aşan masraflar onaylanmazsa sadece limit dahilinde işçilik hizmeti verilecektir. Yeni takılacak olan camın masrafı, teminat kapsamı dışındadır.

Ev Onarım Hizmetleri

Ev onarım hizmetleri, evde meydana gelen su basması, yangın gibi hasar durumlarında acil problemlere karşı ilgili birimler ile organizasyon ve iletişimin sağlanması, işyerinin faaliyetlerine bir an evvel başlayabilmesi için sağlanan destek ve organizasyon hizmetidir. Profesyonel tek bir hizmet biriminin yönlendirilerek, belirlenen sürede onarımın tamamlanması sağlanır. Belli başlı hizmet alanları, duvar boya, kalorifer tesisat, klima tesisat, tavan/çatı onarımı, su tesisatı, doğrama, ofis sistemleri, elektrik tesisatı, vitrifiye malzemeleri, zemin/parke, elektrikli ev aletleridir. Ev onarım hizmetleri tüm Türkiye'de verilir, gerekli ücretler kart hamili tarafından karşılanır.

Teknik Asistans Hizmetleri

Aracın Çekilmesi

Aracınız bozuldu veya kazaya uğradıysa; tercihinize göre, aracın hareketsiz duruma düştüğü yerden 100 km'lik sınırlar içerisinde en yakın yetkili servise, yoksa en yakın tamirhaneye çekilmesi sağlanır ve çekici masraflarını, onarımın yapılabileceği en yakın servis 100 km'lik sınırlar içinde ise limitsiz olarak tamamı karşılanır. Onarımın yapılabileceği servis 100 km'den daha uzak mesafede ise, aşan kısım ile ilgili çekici masrafları kart hamili tarafından karşılanır.

Ticari araçlar hizmet kapsamı dışındadır.

Müşterinin Nakli

Bozulmuş veya kazaya uğramış aracınız, 24 saatlik bir süre içinde onarılmazsa veya onarılamayacağı tespit edilirse, size geri dönüşünü sağlanır ve masrafları karşılanır. Sizin tercihiniz doğrultusunda ve bölge şartlarının elverdiği koşullara göre, taksi, toplu taşıma ulaşım bileti (şehirlerarası otobüs bileti, uçak vb.) veya 1600 cc'lik kiralık bir otomobilin sağlanmasını düzenleyip 24 saat içerisinde ücreti ödenir. Sürekli ikametgah adresinize veya gitmek istediği yere ulaşımınız sağlanır. Aracını içinde taşınan diğer yolcular sadece en yakın terminal veya otele taşıma tazminatından yararlanırlar.

Otel Masrafları

Aracınız bir bozulma veya kaza sonucu hareketsiz duruma düştüğünde ve siz aracınızın onarılmasını beklemek istediğinizde, gösterilen belgelere dayalı olarak otel masraflarınız (Yasal ikametgâhınızın bulunduğu şehrin dışında olması koşulu ile 4 yıldızlı bir otelde en fazla 3 gece oda-kahvaltı) karşılanır. Bu durumda, eve geri dönüşünüz veya yolculuğa devamınız garanti edilmez.

Aracın Geri Getirilmesi

Tercihiniz doğrultusunda, aracınız ikametgâh adresinize geri getirildiğinde veya gitmeyi amaçladığınız yere doğru gönderildiğinde ve kazaya uğramış veya bozulmuş aracınız onarım için yerinde bırakıldığında, onarılmış aracınızın, yasal ikametgah adresinizden en az 50 km uzakta olması koşulu ile geri getirilmesi için, tercihinize göre, sizin veya belirlenmiş herhangi bir başka kişinin kullanımına bir toplu taşıma ulaşım bileti (uzun yol otobüs bileti veya, uçak gidiş bileti vb.) sağlanır. Eğer hiç kimse aracı almak için gelemiyorsa, masrafları karşılanarak bir sürücü ile aracınız, ikametgâh adresinize geri getirilir. Bu durumda yakıt tüketimi, gereçleri ve gemi ile geçişler kart hamili tarafından karşılanır. Nakliniz, otel masraflarınız, aracınızın geri getirilmesi hizmetlerinin devreye girebilmesi için öncelikle aracın olay yerinden servise çekilmesi organizasyonunun Yapı Kredi Asistans Hizmetleri tarafından yapılmış olması gerekmektedir.

Yedek Parçaların Gönderilmesi

Bir kazaya uğramış veya bozulmuş aracınızın, yeniden çalışır duruma getirilmesi için yedek parçalar gerektiğinde, bahsi geçen parçalar sağlanamaz ise Yapı Kredi Asistans Hizmetleri, mezkur yedek parçaların teminini düzenler. Ancak yedek parçaların satın alınması ve ödemesinin kart hamili tarafından yapılması zorunlu olup, Yapı Kredi Asistans Hizmetleri'ne, yedek parçaların alındığı yerin belirtilmesi gerekir. Yapı Kredi Asistans Hizmetleri, yedek parçaların bulunamaması veya aracın gereksiniminin karşılanamamasından sorumlu olmaz. Yapı Kredi Asistans Hizmetleri her kaza veya bozulma için, sadece bir kez yedek parça taşımacılığı yapacaktır. Yedek parçaların maliyeti ile yedek parçaların yurt dışından getirilmesi halinde gümrük masrafları da kart hamili tarafından karşılanır.

İkame Araç

adios Premium sahipleri, kaza geçirmesi durumunda en fazla 3 güne kadar ekonomik sınıf kiralık araç ücretsiz olarak sağlanacaktır.